Västerås i en vecka,

PUH! Är äntligen hemma igen efter en jobbvecka i Västerås. Åkte tidigt på måndag morgon och kom hem nu ikväll. Företaget jag jobbar för har ett dotterbolag i Västerås som behövde några extra målare, så jag, Elin och Simon fick åka dit. Vi jobbade 07.00-18.00 varje dag så känner mig helt färdig. Imorgon ska jag soova! Och jag hoppas på lika fint höstväder som idag för jag har planerat en låång ridtur :) ♥ Har saknat min fishäst otroligt mycket!! (och Robin, Charlie, mamma... ja, alla!)
Nu är ni uppdaterade om läget, tar ev. med mig kameran (det var väl på tiden?) till stallet imorgon så då kommer det upp bilder :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Bilder ser vi fram emot ;)

2010-09-03 @ 10:17:31
Postat av: Norrmannen

Det va väl inspirerande å jobba i vackra västerås med fina möjligheter att bo å leva.. Synd att ni inte kom tillbaka;)

2010-09-06 @ 16:51:13
Postat av: Joline

SVAR, Norrmannen: Jasså, du har hittat min blogg du :p Västerås tillhör inte en av mina favoritstäder, fick inget bra intryck avden skitstaden :)

2010-09-06 @ 21:36:41
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: Norrmannen

Haha nu ska du inte vara sån inte, västerås är en bra stad om man ger den iaf 2veckor:P

2010-09-14 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback