Inga foton, tyvärr.

Blev inga foton idag tyvärr, tar med kameran till stallet imorgon istället :)
Red en härlig tur i skogen idag och det var sånt härligt väder som jag hoppats på :) Hittade en perfekt hopp-stock i skogen så den skuttade vi över några gånger utan några missöden (brukar ju sluta med att jag trillar av när vi hoppar så) När jag va färdig i stallet åkte jag och pojkvännen till Karlstad. Köpte lite presenter till Charlie som fyller två år imorgon ♥ Till mig själv köpte jag en scarf och en gosig halsduk :) Köpte även en tröja och ramar åt lillasyster som hon ville ha. Ibland får man vara snäll :)



Köpte ungefär en sån här scarf, är nästan likadan.




En "rund" halsduk, som sitter ihop liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback