Fredag.

Jag är lika trött idag som alla andra dagar den här veckan men jag gav mig fanken på att rida idag. Så det blev en kort och mysig skritt tur, alltid något. När jag ridit ett tag fick Robin sitta upp. Det är tredje gången han rider, men första gången på Solero. Gick superbra :)
Nu ska jag kika på Simpsons med bror, senare blir det Idol :)










Shit vad sminkad jag ser ut att vara runt ögonen! Men det var jag inte.





Robin på hästryggen :)



Visst har jag blivit generös med bilder? :)


Kommentarer
Postat av: Saga

Haha, det har du! Och det gillas =)

2010-09-10 @ 19:27:00
Postat av: Matilda

Så fina ni är =D

2010-09-12 @ 21:23:41
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback