Ridstövlar.

Jag går i köpa ridstövlar tankar. Vill absolut itne ha några som ser ut som tävlingsstövlar utan vill ha några som är lite mer rejäla. Som dom här:





Mountain High Rider
Pris: ca 1799kr
Bild lånad från: www.frtab.se

Ganska dålig bild men hittade ingen bättre. Dom är fina, verkar bekväma och är lite rejälare :)
UPDATE: Hittade precis ett par begagnade i min storlek för endast 350kr, hoppas dom finns kvar! ;)




Sen har vi dom här nedan. En höst/vinter jaktstövel för herr men funkar likabra som stallstövel och passar dam i dom mindre storlekarna. Snygg och verkar bekväm. Men passar inte mina fossingar, minsta storleken är 39 (herr) och jag har 37 :/




Jaktstövel från LaCrosse Wellington Estate
Pris: 399kr JUST NU!
Bild lånad från: filipparidsport.se

Har ni ridstövlar? Vilket märke och modell isf? :)


Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

SV: Åh vill ha jackan så =D och bröstreflexen!!



Men hade inte tänkt köpa pannlampan på Hööks :P så dyr, hade mer tänkt EKO inte lite dyr :P

2010-11-10 @ 20:05:54
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback