Livin' my dream.













Lite fulsöta bilder på Solerokillen :) ♥ Tog en tur i skogen på ca 1 timme och 20 min förut. Jag gillar egentligen inte att rida själv i skogen, min fantasi sätter fart då och jag hör både älgar och björnar, haha ;) Men det är väl en vanesak antar jag. Imorgon ska jag iaf rida med Nadine, hon är medryttare på D-ponnyn i stallet :) Kul med lite sällskap. Imorgon är jag ledig hela dagen och vid halv tolv ska jag till frisören. Ska klippa luggen och lägga ljusa slingor, trivs bäst när jag är lite blondare :) Är det fint väder ska jag försöka sola lite också, måste få lite färg inför studenten.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad roligt med lite bilder =)

2010-05-31 @ 21:23:06
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback