Babbel och gamla röntgenbilder.

Längtar tills ikväll för då kommer äntligen Robin hem :) Så nu blir det mys hela helgen ♥ Imorgon åker vi till Karlstad och inhandlar dom sista grejerna som jag behöver till Solero. Blir Färjestadshopen och Hööks. Är grymt sugen på att shoppa lite kläder o skor också men jag ska försöka hålla mig, behöver spara alla pengar jag kan, dyrt och köpa häst :p Men sitter nu och suktar efter dom underbara skorna, monsterskorna, har lagt dom i kundvagnen och tvekar mellan "till kassan" och att låta bli. Men det går ju att betala dom senare, eller hur? ;) Ååh, jag borde inte, men jag viiiiiiill!




Hittade förresten röntgenbilderna igår från ridolyckan. Fräscht va? Det är min högerarm. Den va helt av. Ni ser där själva brottet är, den delen låg liksom helt vikt bakåt - mot överarmen :s Hade gips från axeln och ut till fingerspetsarna. Är så jävla glad att jag inte la av med ridningen, att jag kämpade emot mardrömmarna, rädlsan och osäkerheten. Blir fortfarande lite nervös av att rida nya hästar, spec. om dom är stökiga. Solero är den enda hästen jag litar på, och jag blir aldrig rädd när han bockar och busar.




Här har dom dragit rätt armen och gipsat den.


Fy fan vilken jobbig tid det var...


Kommentarer
Postat av: elena

du kan tacka min lilla buse gustav för mycket oxå ;) hihi vad vi höll på och kämpade den där veckan. han var första ponnyn som slängde av dig efter olyckan oxå :P

2010-05-30 @ 15:17:37
URL: http://elenarenhults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback