Visste ni detta om mig?

Tänkte göra som Caroline gjorde här i sist och berätta några saker ni (tror jag) inte vet om mig :) Hoppas det inte gör nåt Carro?

- Jag blev mobbad när jag var liten för att jag var så smal. Fick höra te.x "anorexiabarn", "lyktstolpen" m.m.
- För att dölja detta klädde jag mig i stora säckiga byxor fram till jag gick i åttan.
- När jag var tre år åt jag flugsvamp och fick äta flytande kol för att spy.
- När jag var elva år var jag med om en ridolycka, den kan fortfarande påverka mig och göra mig rädd/nervös när jag rider nya hästar, Solero är typ den enda hästen jag litar på.
- Jag var tre år när jag började rida på ridskola.
- Jag var nagelbitare tills jag var 13-14 år, då fick jag en 50-lapp av mamma för att sluta, lättmutad unge ;)
- När jag var mindre drömde jag om att bli författare och fick fin beröm av författaren Pia Hagman och var i kontakt med flera bokförlag som ville höra från mig när jag blev äldre. Jag har inte hört av mig än idag :p


Finns massa mer som ni säkert inte vet om mig, vill ni veta mer? :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Haha det tror jag det ;)

Nej precis. Men det är ju såå snyggt med en stor brunkrämskant förstår du. Eller inte.

2010-03-01 @ 15:06:39
URL: http://moaaadanielsson.blogg.se/
Postat av: mamma

GLÖM INTE ALLA GÅNGER DU "RYMDE" HIMLA UNGE ,KLÄTTRADE UPP FÖR STEGEN SATT LÄNGST UPP VID SKORSTENEN LITE DRYGT ETT ÅR GAMMAL.SMET IN TILL GRANNEN OCH TRAMPADE I HUNDBAJS SNACKA OM ATT GUD STRAFFAR MED DET SAMMA HA HA, NÄR ANDRÉA OCH DU MÅLADE VÅRAT NYA KÖK MED EN PENOLPENNA,JAG LISTAN KAN GÖRAS LÅNG <3 <3 <3 <3

2010-03-01 @ 16:30:58
Postat av: D A H L È N

klart de inte gör ;) kul att få veta lite :)

2010-03-01 @ 20:34:31
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: naliie

Åh vilken fin blogg :D

gillar din header as mycke :D

2010-03-02 @ 09:37:25
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback