Ny vecka.

Seg dag, ont i huvudet och fryser. Har i princip legat i soffan hela eftermiddagen och kollat repriser på Top Model och Grey's Anatomy - favoritserierna <3
Nu ska jag gå och tvätta bort mascaran, enda sminket idag, och krypa i pyjamasbyxorna. Blir Familjen Annorlunda, Hollywood fruar och Pringles paprika chips ikväll :) (chips på en måndag - not good. Ska försöka ta tag i träningen! Igen.)

Imorgon börjar jag halv tio, vete inte när jag slutar men runt ett gissar jag. Då blir det att jobba i köket. På onsdag ska vi treor ner till Karlstad universitet och kika, kan va spännande :)

Aja, hörs! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja, dock inte särskilt mycket nu, det har mest varit gamla som har velat förnya sina designer :)

2010-03-08 @ 20:31:11
URL: http://photobymxemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback