Mot Tännäs!

Idag har jag målat, packat, handlat och fixat inför resan imorgon. Det som återstår nu är väl att bada och borsta Charlie så han blir ren o fin :) Ska duscha själv också och tänkte göra en hårinpackning och lägga en ansiktsmask. Bäst att ta hand om sig lite när man ska utsättas för fjäll-väder :) Förutom det blir det att äta tacos och mysa med familjen ikväll, kommer sakna dom ♥ (familje-sjuk som man är :p) Men en vecka går fort så jag är snart hemma igen! :)

Åker tidigt imorgon vid sju-tiden ungefär, är väl framme runt ett. Bloggar när jag får lust, kommer bara tänka på mig själv där uppe och vila. Behöver verkligen det, har varit mycke nu på sista tiden så jag har inte mått så bra. Kameran är med så kommer bjuda på lite bilder! :)

Ta hand om er. ♥






Några halvtaskiga, oredigerade bilder på finaste ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

varje gång jag ser denna hästen lider jag, försök att läsa hans ögon hur han mår, jag kan se det på korten, du som träffar han borde känna det kram

2010-03-26 @ 22:26:29
Postat av: Joline

SVAR, anonym: Och vem är du??

Han har haft ont ja, men idag mår han bra eftersom jag tar väl hand om honom och ger mycke kärlek. Och just när dessa foton togs mådde han inte bra.

2010-03-27 @ 18:56:05
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: mamma

Vem är du ANONYMA människa, som inte vågar såra Joline öppet, Du vet inget om detta.Om du vet något som Joline behövde veta om "sin" älskade Solero så skulle inte du vara anonym utan stå för dina åsikter.Mycket svagt gjort!!!! Men hör gärna av dig igen och tala om vad du tror att du vet.Sen en Annan sak tror du att Karin som äger Solero skulle låta Solero lida om det vore något fel.Åter igen himla svagt gjort av dig Jolines Mamma Ingela

2010-03-28 @ 17:02:26
Postat av: Andréa

Moget och vara anonym, det är ju lika med att inte stå för sina åsikter. Är det någon som kan något om hästar och deras bästa så är det Joline, och den som just nu är ägare till hästen! Kom tillbaka då du kan stå för vad du sagt och visa vem du är.

Patetiska människa .. usch

2010-03-28 @ 18:01:21
URL: http://aasd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback