Livets måsten.

Igår var det extra många besökare här på bloggen, kul! :D Skrev bara ett kort och tråkigt inlägg igår men det lockade tydligen ;) Välkomna, välkomna alla nya besökare, hoppas ni stannar :)

Idag snöar det igen precis som alla andra dagar. Robin har jobbat precis som alla andra dagar så nu ligger han inne i sängen och sover. Jag hoppas att det inte snöar på onsdag för då hade jag tänkt o släpa med mig honom till karlstad, har planerat att sätta sprätt på en del av mina sparpengar - inte bra :p Men jag bara måste ha dom där shortsen, den där väskan, dom där snygga brallorna och kanske, kanske den där tröjan. Sen är det ju den där snygga bh:n och trosorna... Hehe ja, ni får se under veckan om jag kommer iväg till karlstad vad jag menar ;)

Skulle beställa hem vita converse häromdagen, men såklart var dom slut i strl. 36 överallt :( Har tänkt att titta efter dom i karlstad men det får vänta lite, kan ju ändå inte använda dom nu när dte är 10 meter snö ute :p

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

ooh, själv ska man kanske dit på tisdag :D

2010-03-01 @ 13:17:21
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: elinhaarala

Joline, Joline, joline... du får inte röra dina sparpengar! ;D

2010-03-01 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback