I'm alive.

Hej på er :)
Dom senaste dagarna har jag gjort klart ett skolarbete i engelska och jobbat i köket här hemma. Nu är så gott som alla lådorna färdigmålade och två skåpluckor grundade, känns underbart! Kan äntligen se slutet på detta projekt :) Pappa måste sätta upp lite lister m.m. innan jag kan fortsätta så det hoppas jag att han gör imorgon. Åker till karlstad en sväng till morgonen för Robin ska hämta sitt pass, efter det ska jag fortsätta i köket. Har studiedag så är ledig heeela dagen :) Gott va?
Nu väntar duschen och mys, är helt slut i hela kroppen! Men nu har jag uppdaterat er lite iaf :) Kommer kanske upp lite bilder imorgon på köket! :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; ja det har de verkligen, jackan och jeansshortsen är riktigt snygga! :)

2010-03-14 @ 21:09:15
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback