BodyButter och pilatesboll.

Slutade kl 11 idag och skulle ju egentligen hem o greje i köket, men blev med Robin till Karlstad istället för han skulle fixa nytt pass. När vi satt och precis hade börjat äta kommer Elin o Daniel gåendes så dom beställer mat dom mer och sitter vid oss. När vi ätit färdigt strosar vi runt i affärer. Jag köpte (okej, fick) en pilatesboll av Robin och köpte bodybutter (inte "äkta" från Bodyshop utan nån fake från ICA Maxi :p) då min hudlotion precis tagit slut och jag är så satans torr i huden nu så jag får snart panik! Hatar att vara torr! Men när jag kommer hem inser jag att jag inte kan använda den, för stark doft och dessutom började det klia av den, fick ta allergimedicin :s Så får köpa en ny.

Nej nu ska jag duscha och fixa lite, imorgon blir det Karlstad igen för att besöka universitetet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback