Babbel...

Idag har jag hunnit med en del, jag har övningskört, Moa skulle till en kompis i Gustava, och så har jag packat iordning lite grejer eftersom jag ska till Robin ikväll, och nu har jag precis fixat burarna åt mina små kaniner. Där i mellan har jag även varit ute med Charlie och härnäst väntar duschen. Kanske ska kosta på mig o raka benen? Det var inte igår kan jag säga, haha ;)

Robin har varit i norge på arbetsintervju idag förresten och han fick jobbet :) För oss så blir det inte direkt någon skillnad, vi ses ju ändå bara på helgerna nu också. Känns skönt att han har fått jobb! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

det var inte igår jag rakade benen heller, senast var när jag var utomlands i september hahaha :D fast dom växer som tur är inte mer än 1 cm sen stannar det, puh;) haha

2010-03-03 @ 09:57:52
URL: http://juliaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback