STUDENT 2010!

Då var det över, studenten och balen. Det är fan bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Jag vill göra det igen!! Att springa ut från skolan och åka på flaket var det roligaste. Det går inte att beskriva känslorna och pirret man kände. Det var en sån jävla kick! Fy faan vad underbart! Men jag kommer sakna klassen <3 Och alla andra vänner, man kommer ju inte träffas lika ofta nu.
Balen igår var också rolig, det var kul att se hur fina alla var :) Och världens bästa fotograf, min vän Carro fotade mig. Hon är otrolig, hon kan få vem som helst att bli bra på bild, t.om JAG! :) Ni kan se smakprov på bilderna på hennes blogg: http://carolinedahlen.blogg.se
Jag kommer lägga upp bilderna här också bara jag fått dom av henne :) Har massa bilder som familjen fotat också, så räkna med mycket bilder framöver :)
Jag är väldigt, väldigt trött men också väldigt glad. Nu ska jag äta mat, beställde hemmagjord klyftpotatis, kött och sallad av mami (blev så sugen igår när du skrev det Carro, haha) :D Sen resten va dagen blir det mys och gå igenom lite bilder.
Glöm inte: FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAAN VAD JAG ÄR BÄST! :D



LYCKA!


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

haha :P Ja de va super gott ;) Med Ben & Jerry´s till efterrätt ;)

2010-06-14 @ 09:04:02
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback