Surmört!

Jag vill verkligen ta tag i fotograferandet igen, saknar det. Men det känns inte så lockande, utvecklas ingenting utan står bara och stampar på samma ställe. Är trött på att köra på "auto" vem blir duktig av det liksom? Men fattar ingenting av manuella inställningar så vet inte i vilken ände jag ska börja :( och så är jag arg på min kamera för att den är liten, plastig och bajs. Nikon D60, blää. Och så blir jag arg för att jag egentligen har utrustning för att kunna ta fina bilder, som en reflexskärm, ett superbra objektiv (nikon 50mm f 1.4 af-s) m.m.

Allt känns pissigt just nu. Jag är sur :(




Pfft, in my ass...


Kommentarer
Postat av: Saga

Kör du på Auto ? =O Det visste jag inte (trodde jag inte). Jag trodde du hade värsta jättekollen :p

Anledningen till att jag lämnade tillbaka min (mina) systemkameror var ju för att jag inte fattade inställningarna (hade inte ens ork/lust att lära mig dem då).



Men... Finns det ingen som kan hjälpa dig då? :D Med lite "grunder" bara.

2010-02-24 @ 12:57:25
Postat av: D A H L È N

lugn, jag hjälper dej ;) vi får ha kurs ;)

2010-02-24 @ 17:18:17
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

Svar, Saga: Haha nej tyvärr, önskar jag hade värsta jättekollen :p Men om jag hade det så hade mina bilder inte varit halvtaskiga, överexponerade skitbilder :p Har bara små aningar om hur det fungerar, har inte orkat sätta mig in i det där för jag vet inte hur jag ska börja :/ Menmen :)

2010-02-24 @ 17:35:36
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback