Sjuk och paket på posten.

Idag är jag hemma och är sjuk, magen är i uppror - inte kul. Dessutom börjar huvudvärk komma krypandes känner jag :/ Fick iaf ett paket på posten idag som mamma och syster beställt åt mig, innehöll massa fina pärlor och förvaringslådor - TACK! Har fått hur många paket som helst av dom den senaste tiden, och tror det är ett till på väg :D Har fått jätte mycke berlocker och annat material till armband, hur fina som helst :)

Ska be mamma åka och köpa gummiband lite senare så jag kan göra pärlarmband, så håll utkik ;)

Kommentarer
Postat av: Emma _ Foto m.m.

Jaa eller hur, hur underbar som helst :)!

2010-02-18 @ 16:11:24
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback