Friluftsdag...



Elin o jag i somras när vi firade hennes 18-års dag :)


Mamma skjutsade upp mig till Elin i Gustava igår, sov där tills idag. Hade friluftsdag, vi skulle pimpla :p Mest av allt såg jag framemot att få äta grillad korv, finns det nåt goa're än korv som man grillat över brasa? Näe :)
Men det var (är) bajsväder, kallt och så snöar det. Vi blev letta ganska fort och åkte hem till Elin igen.
Men nu är jag hemma hos mig, mamma kom och hämtade mig.

Ska nog sätta mig ner och göra några armband sen, fotar och lägger upp isf :) Har några färdiga som jag inte har lagt ut än, gör nog det nu. Så kika på smyckesbloggen om ni vill se! :)
www.designbyjoline.blogg.se


Kommentarer
Postat av: lukes

Vilken är den bästa tjejblogg och killblogg du vet? :)

2010-02-09 @ 14:50:23
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback