Manuella inställningar... whaat?!



Foto; Jag
Med manuella inställningar, woho :p


Precis när Carro kom var jag och Karin på väg ut med hästarna. Så Carro började fota fölen medan vi red en kort tur. Blev lite serpentiner runt träden i skogen och klättring. Solero föredrog dock att bocka nedför och uppför... Bushäst ♥ Det är ju därför jag tycker om dig ditt frö, du är speciell.

När vi kom tillbaka gjorde jag Carro sällskap i hagen hos fölen och där satt vi lääänge och njöt i solen. Pratade en massa och hon förklarade lite om manuella inställningar i kameran för mig. (Tog bilden ovan då)

Sen gick vi till andra hagen där dom andra hästarna går. Tappade såklart reflexskärmen i bajsvattnet och senare tappade jag även linslocket i bajs... lös bajs... Fräscht! :)
Hästarna var inte riktigt samarbetsvilliga så vi gav upp ganska snart och satte oss i stallfikan och pratade ännu mer. Carro är en otroligt lättsam och rolig person att umgås med :) Det gillar vi. Speciellt eftersom jag själv är väldigt blyg och ganska tystlåten, så det funkar inte att jag skulle träffa någon annan som är blyg, då skulle ju inget bli sagt, hehe. Men pratar man med mig så jag blir "uppvärmd" går det bra :)

När Carro hade åkt gick jag ut i hagen igen för att fota lite. Men det sket sig och bilderna blev överexponerade så jag gav upp :p Gör ett nytt försök en annan dag.




Kommentarer
Postat av: D A H L È N

haha mja, jag pratar nog lite för mycket ibland :P Tack för en super dag :) Har blivit solbränd i ansiktet :O

2010-04-14 @ 09:00:08
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback