Haflingerstoet, Summer.





Bilderna är lånade från www.sundanceranch.se

Den här lilla raringen fick jag rida på lektionen idag, ett Haflingersto vid namn Summer. Lyckan var total när hon blev tilldelad mig, dom som känner mig vet att jag alltid har älskat Haflingerhästar. Dom är så himla vackra! En dag ska jag själv äga en :) Det har varit min dröm sen jag var liten.
Jag och Summer kom bra överens, en häst helt i min smak. Liiite för seg kanske ;) Men annars underbar! Karin tyckte att vi passade varandra perfekt! Och sånt är ju alltid kul att höra :)

För övrigt så gick ridlektionen superbra och det var hur kul som helst! Efteråt kikade vi lite på när Anita jobbade lite med Karins häst Mr Me som är där på inridning (den gråa araben ni vet?)

Kan också berätta att vi fick två föl på gården i natt! :D Och i natt kommer förhoppningsvis det tredje :) Mysigt! Tar med mig kameran på söndag och fotar dom :)


Nu ska jag duscha och krypa ner, är supertrött, har målat lite köksluckor ikväll och blev seg efter att ha varit kall o blöt i så många timmar. Men vi hörs imorgon! <3


Kommentarer
Postat av: InYourDreams ^^'

uhm.. nu är det såhär. jag gillar itne hästar. MEEEEEEEEN, där uppe, då (du`?) står med den fläckiga. det är faktist fina bilder ^^

2010-04-09 @ 01:43:18
Postat av: D A H L È N

gud va mysigt med föl :D då kommer jag snart ;) vad är de för ras på dom?



va in på gårdens hemsida där ni va och red, mums vilka fina hästar dom hade!! :D

2010-04-09 @ 10:50:31
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Joline [Hobbyfotograf & personliga armband!]

Svar, Inyourdreams: Det va ju kul o höra :) Duktig fotograf som tagit dom! :)

2010-04-09 @ 13:48:19
URL: http://rangelben.blogg.se/
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; Tackar<3 :) Du är så välkommen åter! :D

2010-04-10 @ 10:37:12
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback