En vit klänning, kan det vara så svårt?

Studentklänning. Hur svårt ska det vara egentligen?
Har en klänning som mamma köpte åt mig för någon vecka sedan. Den är jätte söt, det är den verkligen. Men jag trivs inte i den. Inte alls. Känner mig som en valross med två tändstickor till ben när jag har den på mig. Har däremot hittat tre klänningar som jag skulle kunna tänka mig. Men. Alltid ett men. Pengar? Fuck off!
Och balklänningen har inte kommit än...
Tycker mycke om skorna jag ska ha på balen och utspringet iaf :) Får gå naken! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha ta dina skor och skit i resten är helt övertygad att du gör succé med eller utan kläder ha ha

2010-04-21 @ 00:06:12
Postat av: JOLINE

SVAR, mamma: Haha...

2010-04-21 @ 19:02:49
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback