Uppe med tuppen.

God morgon god morgon. Idag var jag uppe med tuppen trots att jag är ledig, masade mig ur sängen vid åtta imorse. Gjorde mig iordning lite snabbt och sedan skjutsade pappa mig på klippning. Så nu sitter jag här och är nyklippt, känns fräscht! Blev som sagt inga större förändringar, utan klippte det slitna (vilket var en del, gosh, jag måste ta hand om mitt hår bättre!)
När jag var färdig gick jag hem och höll på att frysa benen och fötterna av mig. Mössan och min stora feta vinterjacka värmde skönt med benen och fossingarna var det synd om. Får fasen rota fram långkallingarna och uggsen snart ;)
Nu har jag precis ätit frukost, rostad smörgås med skinkost och en muffins :) Nyttigt och bra ;)

Mamma och pappa är i Karlstad, men storasyster är vaken. Dom andra två är sjuka så som ligger och sover. Tror jag ska sätta fart med armbanden, måste göra nya eftersom det jag gjorde igår redan är sålt och det andra ska jag behålla själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback