Sjuk :(

Jaha, då har jag blivit sjuk då. Har väntat på det då båda småsyskonen har varit sjuka som åsnor länge, och jag brukar ju alltid bli sjuk, varje höst. Trodde dock jag skulle klara mig i år eftersom det dröjt så länge men icke. Kände redan igår kväll att jag hade ont i huvudet och så, och i natt har jag inte sovit en blund. Har fått gått upp och tagit Ibumentin, har haft ont i halsen och känt mig febrig. Ungefär som nu, fast nu känner jag mig även snurrig och vid minsta ansträgning rusar hjärtat :( Skit.
Har iaf. målat klart ena köksbänken, får se om jag orkar ta taket sen. Skulle ha ridit idag också, men får nog skippa det. Var till Soleri igår kväll en sväng, mockade, snosade och skämde bort honom med morötter :)
Imorgon är det dags för den andra behandlingen med Johnny också, hoppas jag känner mig bättre då!
Nu ska jag mosa ner mig i soffan med riskakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback