Projekt-vecka.

God morgon god morgon! Har varit vaken en liten stund, men känner mig ganska död. Vet inte om jag skrivit det tidigare men det är iaf. s.k "projektvecka" denna vecka. Varje år har treorna på vår skola ett valfritt projektarbete att arbeta med under året, och jag har valt att renovera köket hemma (började redan litegrann i somras om ni minns??) Så den här veckan får vi vara hemma och jobba med våra projekt. Igår tvättade jag hela kökstaket, det var inte kul, usch vad jobbigt ;p Och hade på Shellack på alla små jäkla kvistar. Idag ska jag nog måla taket och dom resterande köks-stommarna som jag inte målade i somras.

Ska även försöka hinna med och göra klart beställnings-armbanden, fick ju nytt material igår :) Igår knåpade jag ihop fyra armband, varav tre är sålda! :) Peace-armbandet är fortfarande kvar, kika på det vettja! :)

Nu ska jag  äta frukost, magen kurrar högt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback