Idol 2009, vilken smörja.

Jag är blöt och kall efter att ha varit och kikat på ridkurs, det spöregnar och blåser ute, yey :p Hoppas på bättre väder imorogn för då ska jag rida.
Kvällen igår spenderades hemma med familj och pojkvän. Beställde pizza (hamburgertallrik till mig) och glodde på Idol. FAAN vad dom suger!! Blääääää. Dom jag gillar, som jag tycker är bra eller kan bli riktigt bra är Rasmus (som inte gick vidare), Erik (han vinner allt!) Rabih, Tove, Calle, Eddie och Moa (som inte heller gick vidare). Resten är skit :p Hon Mariette, seriöst, jag stör mig på henne, hon tilltalar mig inte alls. Och hon, vet inte vad hon heter. Långt ljust hår? Vilken kärring! Och Erika, herregud så tråååkig och mesig, vi behöver ingen ny Sanna Nielsen (inget ont om henne). Nej fy, gillar verkligen inte årets Idol, fel personer har gåt vidare. Det är min åsikt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback