Helg planer.

Sitter här och lyssnar på Jay Sean - Down, gillar den låten. Har nyss ätit baguetter med mamma, avslutade med en chokladmuffins :) Det va gott.
Imorgon blir det Karlstad med hela familjen. Lär dock inte bli så mycket shopping för min del, är helt pank. Om man bortser från mitt feta häst-konto då... Dom pengarna skulle vara lätt att spendera ;) Hehe. Men nej, dom ska det köpas häst och utrustning för, inte röra!
På lördag blir det utgång med bästa flickorna, det ser jag fram emot :) Ska även åka till stallet och umgås med min fina pojkvän <3 Miss u babe.



Har tänkt på en grej. Har ni märkt att jag inte fotar så mycket nu för tiden? Har tappat suget lite för det. Inte att jag tappat intresset eller så, är nog bara inne i någon period, drar nog igång med kameran snart igen ska ni se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback