Huvudkärk igen...

Hade jätte kul med flickorna igår, vi måste ses oftare! :) ♥

Idag har dagen dock inte varit lika trevlig. Vaknade med världens huvudvärk (igen). Värre än igår. Ville bara sova men orkade inte, kändes som huvudet skulle sprängas och jag mådde illa. Robin strök mig på kinden, strök bort tårarna och försökte få mig att slappna av. Men hade bara panik och tvinnade runt, hoppades att huvudvärken och illamåendet skulle försvinna. Fick springa upp till toan och kräkas, efter det orkade jag äntligen sova och var helt utslagen till halv ett-ett någongång. är jag valnade igen kändes det lie bättre men har ingen ork eller energi. Känner mig helt död.

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken fin blogg du hade (:

2009-11-08 @ 15:37:29
URL: http://anniealkemark.blogg.se/
Postat av: Saga

Uh =( Krya! <3

2009-11-08 @ 16:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback