En galen halloween kväll.




Körde på ganska hårt sminkade ögon igår, tyckte det passade till Halloween dessutom är det snyggt! :)
Blev sminkad av lillasyster, tack! ♥ Blev supernöjd.
(Mobilbild. Blixten "tar bort" en del av sminket också)

Kommentar av min lillebror:
"Men Joline, du skulle ju inte klä ut dig sa du!"
Morr...

Ska fixa outfit bild till lite senare idag också!
Och jag hoppas mina kära vänner är snabba med att lägga upp bilder från igår :)

Tack för kvällen igår flickor, det var galet kul!!  :D ♥♥
Mina fötter mådde inte så bra dock, har nog aldrig haft så ont i föterna i hela mitt liv! :p Har ont idag också.
Mamma fick bära in mig från bilen igår, haha. Orkade inte gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback