Dagens planer.

Då var det fredag igen - sköönt.
Vaknade halv tio idag, låg i sängen och drog mig till tio, då gick jag upp. Åt frukost och bänkade mig framför datorn ett tag. Nu har jag precis duschat.
Ska snart klä på mig och göra mig i ordning lite. Hoppas jag har två paket med posten idag... Måste ha armbandsmaterial!
Ska även gå till affären sen och köpa frimärken och posta några armband. Skulle ha hunnit med och dammsuga och plocka ihop lite också, men vi får se vad dagen bjuder på.
Min pojkvän kommer ikväll iaf, det gillar vi :) ♥♥

Kommentarer
Postat av: caroline dahlén

GRATTIS! Du är en av finalisterna i min fototävling i samarbete med tvspelsweb.se.

Se nu till att få folk att rösta på dig :)

2009-11-30 @ 12:13:37
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: caroline dahlén

sv: Jag är lite (ganska väldigt mkt) kass på sånt med Ip adresser så jag kollar inte de ;)

2009-11-30 @ 17:35:51
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback