Bio-kväll och avsked.



(Förstår inte hysterin kring Robert Pattison/Edward. Det är ju Taylor Lautner/Jacob som är värd att dregla över, det tycker t.om min pojkvän, haha! Men när han har långt hår tar jag honom inte på allvar, han ser ut som en seriefigur då, bara skrattar åt honom haha)

New Moon var braaa!! Inte alls sämre än första filmen som många sagt. Jag och Elin ska nog se den igen när vi åker till karlstad för att handla julklappar ;) Nördar? Javisst! Varulvarna var riktigt bra gjorda, trodde dom skulle se fejk ut men dom var fasen läskiga ;)
Hade det jätte kul igår med Robin, Elin, lillasyster och hennes... dejt? :) Tack, det måste vi göra om!!

Efter filmen åkte vi till MC Donald's oh satt där ett bra tag. Efter det åkte vi hem med Moa och Henrik och fortsatte till gustava med Elin. Var hemma halv tolv.


Dagen igår hade varit perfekt om det inte vore för mormor. Fick veta igår att hon itne har länge kvar, och jag måste bestämma om jag vill träffa henne en sista gång. Hur fan bestämmer man sig för det?? Fy fan. Jävla sjukdom, jag vill ju ha min mormor kvar, frisk och glad!!


Kommentarer
Postat av: Allison Harvard

Sv: Ja jag håller med dig, tycker att hon gjorde den största förändringen också. Hon har varit signad på en modellagentur men inget för tillfället vad jag vet.. Hoppas att hon börjar modellera snart igen! :)

2009-11-23 @ 19:06:31
URL: http://allisonharvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback