Beställt armbandsmaterial!

Då har jag beställt lite mer armbandsmaterial, gjorde en liten beställning igår och ytterligare en nu idag. Har några beställningar på armband men det fattas lite grejer för att jag ska kunna göra några. Beställde för små ringar sist att fästa berlockerna i så beställde bl.a  större såna.

Dom armband osm verkar populärast är dom flätade läderarmbanden med berlocker, jätte många som köpt såna! :) Fotar och lägger inte ut alla då det blir "upprepning", dom liknar ju varandra. Gör dock inte två exakt likadana utan varje armband får olika berlocker så dom blir unika.


Annars idag har jag varit i skolan i en timme på engelska-lektion. Fortsatte med målandet i köket när jag kom hem, gick promenad med Charlie och lagade mat. Och beställt biljetter till New Moon 20november 18.15!! :D Ska gå tillsammans med Robin, lillasyster, storasyster och hennes pojkvän. Det blir skoj!

Sen när mamma slutade åkte vi ut till stallet. Solero var superpigg, det var inte många galoppsprång han tog utan studsade mest upp och ner med huvudet mellan benen ;) Haha. Annars kändes han mjuk och lyhörd, dock lite stel i bak, så Johnny föreslog att jag ska börja stretcha honom igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback