Skit dag.

Skit dag idag. Har inte sovit en blund i natt. Somnade efter jag kom hem från praktiken förut, känner mig helt färdig. Är en del outredda frågetecken just nu, men jag hoppas på det bästa.
Imorgon blir det en bättre dag hoppas jag, förhoppningsvis slutar jag redan kl 15 på praktiken så jag kan åka till stallet med mamma :) Blir antingen en promenad med Solero eller longering. Och eftersom vi är lediga torsdag o fredag skjutsar mamma mig ner till Robin efter det :) Så härligt att vi får några extra dagar tillsammans, ses ju bara på helgerna annars :( Vad folk än säger och tror, så är det så. Fast ni kanske vet bättre än jag? Tss...
Ska iaf bli jätte mysigt, behöver mina älsklingar nu, Charlie o Robin ♥ :) På torsdag åker vi till Vålberg på kalas, Isaac fyller 9 år :) Och fredag blir det karlstad och lite shopping. Ska bl.a köpa Twilight böckerna då :D

Nej, nu måste jag sluta skriva. Hoppas ni mår fint!




Kommentarer
Postat av: Erica

ska också köpa böckerna då :p

2009-05-19 @ 21:27:18
URL: http://eriicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback