Ridtur i regn.

Red i regnet idag, haha, blev härligt genomblöt :p Men det var faktiskt ganska skönt, uppfriskande liksom :) Var underbart att få sitta på hästryggen igen, var allt för länge sen!
Pratade med Karin om hur jag ska lägga upp Solero's träning, hon visade mig även hur jag kan massera och stretcha honom. Så nu är det bara att gå lungt ill väga, så blir det nog bra :)
Fotade inget i stallet eftersom det regnade men har massor med bilder från igår, lägger kanske upp senare eller imorgon, har ont i magen så ligger i soffan :/


Kommentarer
Postat av: Cissi

tack och detsamma :)

gillade bilden med hunden som hoppar (charmig och ovanlig) :)

2009-05-24 @ 19:11:48
URL: http://risika.blogg.se/
Postat av: Jonas

följa varandra med bloglovin? :)

lägg till mig, skriv en kommentar att du gjort det så lägger jag till dig :)

2009-05-24 @ 19:12:24
URL: http://jajnus.blogg.se/
Postat av: thesshanning

Svar: Uffa, hur är det med magen nudå?



Jag hade en toppenhelg! synd bara att man inte får ta med hästar på tåget. HAHA! for ju som sagt iväg till pojkvännens hemort. Fick du tag i något fint på shoppingrundan då? :) hihi.



Men gud! Hästfolk säger jag bara.. det finns så mycket knasigt folk runt om oss. Det känns lite som att varmblodsägaren ringde och vill köpa Solero för att ge igen lite på dig, kanske för att du inte ville fortsätta vara medryttare på dennes häst (?) eller nåt. :s Kan inte ens tänka mig hur ledsen du måste varit då.. Men härligt att det börjar ljusna för er iallafall då! :) Roligt också att ni kommit igång lite igen du&Solero.. Nu är det ju bara att se framåt! :D Kram <3

2009-05-24 @ 23:06:43
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: Jenny [fotoblogg]

åh vilken himla härlig blogg du har!

låter som en riktigt härlig ridtur :) själv trodde jag att det skulle bli en blöt ridtur men jag blev genomsvett istället, hihi

2009-05-25 @ 09:36:55
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback