Lite shopping.

Hemma igen, köpte inte alls mycket, måste spara pengar... Men blev iaf en klänning o jumper från Gina Tricot och dom två första böckerna i Twilight-serien :) Hade egentligen tänkt köpa alla fyra, men den tredje och fjärde boken kostade 199:-/st :s Bättre o beställa dom på internet så blir det iaf lite billigare :) Gäller att vara ekonomisk, hehe ;)
Har ju lovat mamma att inte köpa fler skor på ett tag, men det sved riktigt i sko-hjärtat på mig när vi passerade alla skobutiker, Robin fick hålla mig hårt i handen för att jag inte skulle råka och slinka in i någon affär ;) Försökte att inte ens titta in i skyltfönsterna, utan stirrade ner i backen och gick fort förbi. Jobbigt! :p




Dom två första böckerna i Twilight-serien.
Köpta på Bokia för 129:-/st




Turkos klänning från Gina Tricot, 149:-
Tyckte dock att den var för lång, så kommer "vika upp" den :)



Vit/marin-randig jumper från Gina Tricot, 149:-
Lite "sailor" känsla över den, slapp och skön :)



Kommentarer
Postat av: elin

Jag har läst första boken, "Om jag kunde drömma". Det står på baksidan att den är beroendeframkallande. Och det stämmer verkligen! Man vill bara läsa mer och mer. Jag ska snart börja på den andra boken. :)

Hur har din vecka varit ?



Kramar från Elin

2009-05-22 @ 18:55:48
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där blåa klänningen är så söt! :D dock finns inte färgen jag vill ha i min storlek längre! :(

2009-05-22 @ 22:02:20
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; jasså, hmm de va lite synd, förhoppningsvis kanske den kryper i tvätten eller nåt ^^

jag ville ha den som va lite persika färgad, vet du vilken jag menar? :D

2009-05-23 @ 11:42:18
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback