Lite babbel.

Hej på er! Har varit så fint väder att jag inte haft varken tid, lust eller ork till att blogga :p Och nu har jag en massa bilder jag måste jobba med och bli färdig med.... Inte riktigt sugen på det men men :p
Imorgon åker jag till stallet strax innan åtta, då ska jag och Erica ta in hästarna och jobba lite på ängen, massera och stretcha :) Solero's rehabilitering alltså, och Erica tänkte skämma bort Yetno också med lite massage och sånt :)
Sen kl 09.00 börjar vi jobba och kommer hålla på hela dagen. Får hoppas att det kommer massor med besökare till gården! :) Men bävar för att jobba ute i värmen, skulle tydligen bli ännu varmare imorgon, kommer smälta bort! Men men, blir ju billigare för mig o ha Solero där så vad gör man inte? :)
Nu måste jag sätta fart med bilderna, slänger nog upp någon här! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback