Hästutrustning på nätet.

Nu har vi karit på kalas, fika och tårta :) (inte för att jag äter tårta, men dom andra gjorde, hehe ;p) Väntar på mat just nu, blir visst grillat och egengjord klyftpotatis :) Mums för magen.
Sitter och kikar lite på hästutrustning på nätet, vart brukar ni beställa ifrån? själv tycker jag att Hööks är bra (och jag blev överlycklig när jag läste i tidningen att dom öppnar en Hööks-butik i Karlstad slutet av augusti i år!) Men tips och förslag på andra bra sidor med utrusting för våra kära hästar för inte en allt för dyr peng är alltid roligt :) Så vart brukar ni beställa?

Kommentarer
Postat av: Caroline Dahlén

Beställer ofta från Hööks när vi beställer till våra hästar. jaa, verkligen! får prata ihop oss om vad vi behöver m.m inför fotograferingen. Typ fjädrar (riktigta, inte fejk!!), färg, kläder m.m :P

2009-05-21 @ 16:35:52
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Beccs

tack :)

snygg blogg du hade :D

2009-05-21 @ 17:35:38
URL: http://rebeccarichard.blogg.se/
Postat av: Anonym

hööks eller så åker du till färjestad där finns allt

2009-05-21 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback