Beach -09, almost here.

Sitter här och är nyduschad och fräsch, känns skönt :) Gjorde franskmanikyr igår också, så naglarna är också tiptop (visar bild sen eller imorgon) Dessutom har jag rakat benen, för första gången på hela vintern tror jag ;) *vågen!* Haha. Tyckte att nu när våren är i fullgång så får jag väl ändå ta mig ork till att raka dom små rackarna, bort med vinterpälsen helt enkelt! :D (Y) Så nu är jag leeeen ^^ Nu är det bara brännan som fattas! Funderar på att fuska lite och sola solarium några gånger nästa vecka, för att få till den första färgen liksom :) Sedan är jag redo för Beach -09! :) (och nej, jag har inte bikiniångest som många andra)

Har du bikiniångest - och varför?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Avskyr mina ben + at jag inte gillar att gå runt så "naket" :P

2009-05-05 @ 10:06:17
Postat av: T

Det är ju som trist när andra ska se magen dallra omkring så det går vågor i skinnet :0)

Fast ångest är att ta i...

Skulle dock aldrig rida i bikini, no, no !!



2009-05-05 @ 10:25:52
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback