Pengar är bara till besvär.

Har hittat två grymt snygga bikinis som jag skulle kunna dö för (aa, nästan iaf :p). Ska försöka spara ihop lite slantar (dom kostar 139:-/del + frakt) och beställa hem dom och kanske behålla en iaf, den som sitter bäst. Blir lite jobbigt bara eftersom jag har hittade ett par "to-die-for" skor förut också, för 299:- Och så ska jag köpa jeans för ca 400:- om typ två veckor. Give me money säger jag bara!

(Visar er inte vad jag är ute efter förrän jag har det i min ägo, om det blir så vill säga. Vill inte riskera "härmisar" vilket har hänt förr ;p Ego me!)


Kommentarer
Postat av: Robin

haha :) vilken fräckis :P

2009-03-09 @ 16:41:06
URL: http://misterandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback