Bildbomb på Charlie.

Vi köpte en bassäng åt Charlie i måndags eftersom det var så jäkla varmt så han kunde få bada vad mycket han ville :) Bjuder på några bilder från det:



Nyfiken...
Foto; Jag



Haha, Charlie goes crazy :D
Foto; Jag



Vatten.
Foto; Jag



Han är verkligen faschinerad av vatten :)
Foto; Jag



Det var allt lite läskigt... Men han är ändå såå nyfiken!
Foto; Jag



Jag vill ha bollen!
Foto; Jag



Vatten.
Foto; Jag



Fyller vatten, Charlie tittar nyfiket på.
Foto; Robin Andersson



Sötis :)
Foto; Robin Andersson



Kolla tassen, han ska slå till vattenstrålen ;)
Foto; Robin Andersson



Foto; Jag

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Vad har du gjort idag ?

hoppas du får en skojj fredagskväll :D

2009-06-05 @ 15:28:10
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Vicky :)

va söta bilder =)

2009-07-25 @ 21:44:50
URL: http://irishcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback