Saknar dig redan, Solero ♥

Har haft en riktig myskväll med film, gott att äta, familjen och älskling <3 Börjar jobba imorgon så kvällen blir inte allt för sen idag.
Red ut i skogen med Erica idag, barbacka båda två, det var mysigt :) Och Solero var pigg! :D Han ville trava, men det fick han inte, elaka jag :p Typ.

Sa hejdå till Solero förut också, Karin lånar med honom upp till Säfsen nu ett par veckor när jag ändå jobbar :( Kommer sakna honom! Men det är bra för hans del, så hålls han igång ordentligt med skrittpromenader, massage och stretchning varje dag. Men usch vad långa veckorna kommer vara när jag inte har någon häst att åka till :(

Nej nu måste jag fixa för imorgon, bloggar när jag kommer hem slutar runt 16.00 någongång. Då lovar jag att det kommer bilder från stallet idag och studenternas bal! :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Hur går det med uppdateringen?;)

2009-06-15 @ 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback