Ridning, hundbus...

Var till stallet en sväng förut, red ut idag istället för att jobba på ängen :) Men Solero fick inte ligga på latsidan bara för det, utan jag jobbade honom i skänkelvikningar, serpentiner o.sv framochtillbaka längs vägarna, och han skötte sig ypperligt :) Han var dock lite fjantig idag, det blåste en del och det gjorde honom lite skvättig, men det var ingen större fara. Både före och efter ridningen masserade och stretchade jag honom ordentligt.

Annars har jag inte gjort något speciellt idag, leget i soffan och läst, är helt fast i boken (När jag hör din röst) kan knappt slita mig när jag väl satt igång o läsa! :) Helt fantastiskt vilken bra serie det där är! :D Ska försöka beställa dom två sista bökerna imorgon :)
Förutom att läsa har jag varit ute med Charlie och busat med honom, han är alltid lika full av liv och bus :p Tycks aldrig bli trött.
Och jag saknar Robin, har knappt träffat honom nåt den här helgen :(
Miss you...



Bild på Charlie från kvällspromenaden förut.
(mobilbild)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback