Klag o gnäll.

Har cykla lite med mamma idag, fick låna lillebrors cykel eftersom jag inte har någon själv. Eller jo, faktum är att jag har två st. Men. På mountainbiken har växlarna pajat och kärring-racern är i typ miljoner delar. Varför? Ja, varför...?
Skulle gärna vilja ha en egen fungerande cykel, så jag kan cykla mer :) Någon som vill sponsra mig? En kärring-racer helst :) Dom är skönast att cykla på. Skulle väl kunna köpa mig en men nää, det vill jag inte riktigt lägga pengarna på - snåljåp :p Hehe.

För övrigt så vill jag också vara ledig som många andra och ligga ute i solen hela dagarna och bli bruuun. Men nej jag är inne på storbygget hela dagarna med stora tjocka arbetskläder, tjocka, varma, fotsvett-framkallande skor och spacklar, målar, slipar, klistrar remsor, ja gud...! Men sen kommer pengarna, och då kommer jag sluta klaga ;) Dessutom har nog även jag fått sommarlov då :) Då jäklar ska jag pressa i solen och bada tills håret trillar av skallen (typ...) Men med min tur så kommer väl skitvädret då, regn, regn, regn.

Den 3 juli efter jobbet åker jag o Erica upp till Säfsen, får äntligen träffa min häst då! (: Ska nämligen jobba den 4:e, vi ska rida en tre timmars-tur med weekend gäster, så vi åker upp dagen innan o sover kvar, lite mysigt :)
Skulle egenligen ha blivit med Robin o hans familj på picknick-grejs-mys då, men får säga nej till det :( Så typiskt. Inte ofta man planerar nåt på helgerna, o när man väl gör det ska allting krocka så man får välja bort något :/ Men men.

Nu ska jag sluta klaga över allting :)





foto; Jag
Gammal bild från förra sommren.

Kommentarer
Postat av: OLESSIA

har också cyklat idag

2009-06-23 @ 17:58:20
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: pinkhelp

Sv: Tack för din långa och gulliga kommentar, ja jag är också¨smal av naturen det är en av anledningarna varför jag inte fattar hur jag blev sjuk i ätstörningar, jag har alltid varit smalast av alla jag känner redan innan, men det var väll som ett sätt att jag aldrig ville kunna gå ur den rollen. Men man måste inse att man är mer än bara en kropp, man är en helhet. :)



Du tar väldigt fina bilder för övrigt!

2009-06-23 @ 18:54:45
URL: http://pinkhelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback