The Sims 3

Jag är usel på att uppdatera, har helt enkelt ingen lust eller ork till det för tillfället :P Jobbar bara om dagarna, så har inget spec. att skriva om.
Var iaf otroligt skönt att få sova ut idag utan att behöva gå upp o åka o jobba. Charlie kom och pussade på mig vid halv tio, men efter det fick jag sova ostört till halv tolv :) Såå skönt!
Är hemma hos Robin, åker hem till mig imorgon. Det spöregnar ute så idag blir det en riktig mysdag, ska åka ner till affären sen och köpa på oss något gott :) Sen blir det väl The Sims 3 för hela slanten kan jag tro ;) Kanonroligt spel! (Y) Sims-freak som jag är...
Nä nu får det vara färdigskrivet för denna gång, uppdaterar igen när jag känner för det. Ha det fint*





Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag köpte The sims 3 för några dagar sen! Man blir helt fast när man sitter å spelar det ;P Riktigt sims-freak jag med!



Kramar!

2009-07-14 @ 11:54:16
URL: http://thatshannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback