Sömnproblem? Nääe.

Jag är vaken än, applåd till mig! :D I måndags gick jag till sängs kvart över nio, och igår halv nio.. Hoho! :p Ja, jag gillar att sova. Det jag dock inte förstår är hur jag kan vara så satans trött varje morgon när jag går o lägger mig så tidigt. För mycket sömn antar jag...? Aja :)
Sitter här o kollar runt lite på nätet samtidigt som jag gluttar lite på minnesstunden för Michael Jackson. Har inte riktigt fattat det än, att han är borta. Han gjorde GRYM musik och var en grym dansare!


Kommentarer
Postat av: Erica

inte jag heller..

2009-07-07 @ 21:10:32
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: Tack så mycket! Den bikinin finns på vissa H&M affärer. Vet inte ifall den finns kvar för jag har inte sett den någonstans. Shortsen kommer också från H&M :)

2009-07-07 @ 21:53:38
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: caroline dahlén

ååååh låter perfa juh!! de kör vi på! :D

2009-07-08 @ 15:34:33
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback