Renovering av köket.

Det är en anings kaos här hemma - pappa ska renovera köket! :)
Så köksluckorna är borta, det står lådor staplade på golvet och är allmänt rörigt :p Han har beställt nytt kakel idag som kommer på måndag. Och skåpluckorna ska göras om, jag får såklart äran att måla dom, målarlärling som man är ;) Dessutom ska hela diskbänken höjas en bit och det ska byggas en kåpa runt fläkten. Tapeterna är fina så dom får vara kvar ett tag, men dom kommer också bytas framöver :)
Skönt med en uppfräschning!

Imorgon ska jag och min vän Elin äta ute på lunchen, det blir mysigt :) Slippa alla av manligt kön ett tag som dominerar på bygget ;p Skönt! Haha.
Vi hade tänkt åka till Karlstad idag på RixFM-festivalen tillsammans med mina systrar, men ingen av oss kommer orka jobba imorgon isf, och det är inge bra, för vi vill ha pengar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback