Farfar 70 år ♥ Och gårdagens shopping...

Har varit hos farmor och farfar i eftermiddag på 70-års kalas, farfar fyller år :)
Innan det har jag målat här hemma i köket, ska alldeles strax fortsätta med det. Ska försöka hinna med o fota o lägga upp bilder på det jag shoppade igår imorgon någongång. Köpte iaf ett par skor, en jumper, en mysig go tröja, ett par svarta typ jeanstights med blixtlås nere vid ankeln, en hårfläta och en kjol. Köpte även knappar till kjolen som jag ska byta ut. Fick kjolen för 49kr då det fattades en knapp och dom inte hade några exra, därför ska jag byta ut dom :)
Hade verkligen en jätte mysig dag med mamma och syskonen igår <3
Nu ska jag måla!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en underbar dag gummsnurran min

2009-08-01 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback