Bilder från stallet.







Bilderna har mamma tagit med sin mobil.

Var mysigt i stallet idag :) (som vanligt!)
Orkade inte sadla så red barbacka, blev lite dressyr på ängen. Solero var pigg, framåt och busig :p Galoppen bestod mestadels av en rad bocksprång :D Bushäst! Och min balans är ju inte den bästa, och den blir ju inte bättre av allt bockande, så jag höll på att dratta i backen :p Haha.

Blev inget Karlstad med mamma idag heller, vi ska dit imorgon istället :) Och efter det ska jag till stallet.
I eftermiddag har jag istället fortsatt jobba i köket, tvättat och spacklat. Råkade somna i soffan en sväng också :)
Nu ska jag läsa lite bloggar, duscha och glo på tv.
Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Åh, så fina! :)

2009-07-28 @ 17:21:20
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: mamma

vilken mysig dag vi hade puss

2009-08-02 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback