Perfekt dag!

Åh vilken underbart perfekt dag! :D Vaknade imorse och det var -20 grader ute. Stallet lockade inte allt för mycket just då, så väntade till kl tolv, då var det bara -16. Så då klädde vi på oss och åkte till stallet. Tog med mig kameran med det nya objektivet idag, har fortfarande ingen bra väska att förvara den i med eftersom Robin var med och kunde hålla den gick det bra. Fotade några bilder ute i hagen innan jag tog in Solero och sadlade honom för en ridtur. Började på fältet där Robin tog några härliga bilder på oss (ska visa er ;P) Charlie fick sitta en stund i sadeln med mig och verkade njuta i fulla drag. Inte det minsta rädd, inte ens när jag smackade igång Solero i lite lätt trav. Mys-vovve :)
När jag ridit på fältet ett tag gick vi sjövägen och det var kanon-mysigt :) Verkligen en perfekt dag med perfekt väder. Och F*N vad jag älskar mitt nya objektiv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback