Kärlek till er .

Känner att det börjar bli dags att leta reda på sängen och gosa ner sig under täcket, var på praktik idag och har en dag till imorgon, och det gör mig alltid så himlans trött (okej, kom på mig själv med att försöka komma på en bra anledning till att jag lägger mig tidigt, men om sanningen ska fram lägger jag mig tidigt jämt! Varje dag :p Mellan 21.00-22.00, haha) Ska fixa lite med kaninerna, tvätta ansiktet och borsta tänderna, sen sängen :) Hade egentligen tänkt pyssla lite med fotoboken ikväll, men jag orkar verkligen inte. Tar det imorgon istället.

Sov gott sötisar ♥
Kärlek till er, Joline.



Haha, hittade en gammal "outfit-bild" som Sofiepropp fotat ;) Stina o Olivia var också med, minns ni den dagen? ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja den minns jag (: Länge, länge sen <3

2009-01-28 @ 00:22:08
URL: http://retrosofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja den dagen hade jag helt glömt=) roligt med gamla bilder <3

2009-01-28 @ 20:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback