Helgen i text.

Söndag, helgen är nästan över - igen.

I fredags gjorde jag inget speciellt, köpte ett litet stativ, mycket behändigare att ha med sig än det stora jag har :) Men fäller man ut det kan det bli upp till 1.05cm, så det är bra.

Igår köpte jag en svart fotobok med vita sidor och började sätta in alla bilder, blev ungefär 25 st, bara 175 kvar alltså ;) Senare så blev det lite mys med familjen, tacos och grejer. Sen ännu lite senare träffade jag flickorna, det var mysigt :)

Idag åkte jag o Erica till stallet vid nio, gjorde stalljouren och sen red vi ut, Solero o Yetno såklart :p När vi var färdiga med allt i stallet gick vi till Belizen, var ju meningen att jag skulle rida idag men han har inga snösulor och det är sånt blaskigt väder ute så det skulle bli snöstyltor direkt, ingen idé alltså. Får se om jag får tid o åka ut o rida under veckan, tar det till helgen annars. Pysslade o borstade lite iaf innan mamma o Charlie kom och hämtade oss :)

Nu - mat!

Kommentarer
Postat av: s

fin blogg;)

2009-01-25 @ 19:42:54
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback