Hästprat...

På söndag ska jag träffa en som heter Madelen, ska bli medryttare på hennes häst om vi kommer överens (hästen och jag) (: Han står på gården just nu då dom håller på och bygger om hans stall som ligger ca 1 km från gården. Och det är ju super! För framöver när han "flyttar hem till sig" kan jag när jag är färdig med Solero bara traska över till det andra stallet :)
Bara för att jag blir medryttare på den här hästen (vet inte namn ännu) så kommer inget förändras med min Solero, jag rider och tar hand om honom precis som vanligt.
För övrigt så är den här hästen jätte fin, svart :)


Nog om det. Har knåpat ihop en ny design åt min vän Malin lite snabbt och enkelt, lite mysig va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback